Näin olin siis päätökseni tehnyt. Ilmoitus on laadittu ja prepaid hommattu. Lyhyt ja yksinkertainen jossa mainitaan myös sana luxusseuraa. Nyt pitäisi siis alkaa keksimään hintoja palveluilleen vai olisiko kaikki saman hintaisia vai olisiko mulla tuntitaksa. Mihin suostuisin ja mihin en. Kalenterikin pitäisi hommata johon merkata kaikki tapaamiset - jos niitä nyt ylipäätään tulisi.

Ei mennyt montaakaan päivää kun puhelin soi. Äänestä päätellen siellä oli keski-ikäinen mies joka käyttäytyi puhelimessa niinkuin olisi tehnyt tätä aiemminkin. Itse yritin kuulostaa mahdollisimman ammatimaiselta kerroin pääasiat ja sovimme tapaamisen seuraavalle illalle hotelliin, olin kyllä sanonut tekeväni myös kotikäyntejä, mutta sen olin päättänyt että minun kotini on minun pyhättöni jossa tätä toimintaa ei pyöritetä.

Tapasimme hotellin aulassa. Löysin aulabaarista kuvaukseen sopivan miehen. Mies oli aika normaalin näköinen ja -vartaloinen, hieman kasvaa kumpua vyötäisillä ja harmaantuvaa ohimoilla. Ei kuitenkaan mikään yököttävä. Olinkin mielessäni ajatellut, että minä itse valitsen asiakkaani, minulla on sihen oikeus, koska jokseenkaan en voisi kuvitella itseäni hommiin 150 kiloisen hikeä puskevan karjun kanssa. Ei, sillä tämähän on tarkoitus olla hauskaa, myös minulle ja saisinhan kahisevaakin. Joka tapauksessa kertasin puhelimessa puhuttuja asioita. Hinnan, ajan, mitä teen ja en. Rahat etukäteen. Ehkäisyä aina käytettävä, paljaalla en suostu. Kaikki oli tälle asiakkaalle ok.

Lähdimme ylös huoneeseen. Hän selvästikin oli tehnyt tätä ennenkin ja tiesi mitä oli tekemässä - mutta tiesinkö minä, tiesinkö sittenkään ?