Uni ei tullut, ajatukset eivät antaneet minun nukkua. Mietin, että pitäisikö minun tuntea itseni nyt jotenkin likaiseksi tai pikemminkin, että onko minussa jotain vikaa kun en tuntenut oloani lainkaan likaiseksi tai pahaksi muutenkaan.

Olin ikäänkuin avannut oven uuteen maailmaan, maailmaan joka oli minulle täysin vieras ja tuntematon, mutta johon olin saanut ensikosketukseni - oikeastaan huomaamattani.

Mitä tästä eteenpäin ? Tahtoisiko pomo uudestaan, olisinko hänen privaattihuora vai jakaisiko hän numeroani eteenpäin. Vai jakaisinko itse ? En toki alkaisi miksikään kenet-tahansa-huoraksi vaan tyylikkääksi ja laadukkaaksi itse itsestään ja hommistaan määrääväksi prostituoiduksi.

Miten alkaisin etenemään. Pitäisi kai laatia ilmoitus nettiin tai lehteen, puskaradio tuskin ei olisi tässä tilanteessa hyvä ratkaisu. Mitä siihen kirjoittaisi, niin että miehet tajuavat ilman että sanoisin suoraan. Pitäisi hommata myös prepaid-liittymä. Näin jo valmiiksi silmissäni tukun rahaa - ahneus minut tähän ajoi.

Olin siis tehnyt päätökseni. Alkaisin sivutyökseni harjoittamaan maailman vanhinta ammattia, laadukkaasti. Minusta tulisi maksullinen luxusnainen.